Costa Cruises start nieuwe reclamecampagne

Costa Cruises is deze week een nieuwe internationale reclamecampagne gestart met als doel om mensen die nog nooit een cruise hebben gemaakt op een van de Costa-schepen een zo goed mogelijke idee te geven van een vakantie aan boord. Om een reeel beeld te geven spelen in de campagne, die de titel ‘Costa Cruises, imagine being here now’ draagt, echte gasten en bemanning een rol.

De campagneuitingen zullen voornamelijk in Italie, Frankrijk en Duitsland te zien zijn op televisie en in kranten en magazines. Het bevat ook een grote digitale component.  Daarvoor zijn de websites uitgebreid met een nieuw onderdeel waarbij ‘real-time’ foto’s en video’s vanaf de verschillende schepen in de Costa-vloot te zien zijn. Ook gasten kunnen deze aanleveren.

Via de website ‘Millions of Memories‘ en Costa Cruise Tips kunnen passagiers online hun belevenissen delen en reviews geven over de Costa-schepen.

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url





Marco

Als 'first-timer' op de Voyager of the Seas in 2007 werd Marco besmet met het cruisevirus. Dat betekent na tientallen cruises nog steeds kippenvel bij het inschepen. Veel zeeën bevaren, maar niets mooiers dan cruisen op de Nieuwe Waterweg langs geboortestad Maassluis.

close

Mis niets meer!

Ontvang minimaal één keer per week al het nieuws & aanbiedingen per mail.

Als dank ontvang je een cadeau! 

Je krijgt de digitale cruisekalenders 2019  van Amsterdam, IJmuiden en Rotterdam.​