Verbeterd logo en nieuwe slogan voor AIDA cruises

Aida campagne en sloganAIDA Cruises gaat een verbeterd bedrijfslogo introduceren. Aida gaat zich meer concentreren op de vier letters van AIDA in het logo. De nieuwe stijl verlaat het thema van “Das Clubschiff” [Het club-schip]. Daarentegen gaat de reder zich meer richten op de slogan ” Einmalig, immer wieder” [Uniek, iedere keer weer].  Het nieuwe logo met de slogans wordt vanaf direct in kranten en in tijdschriften gepubliceerd.

Miriam

Hi, ik ben Miriam, oprichtster van Cruisereiziger. Meer dan 10 jaar geleden ben ik voor het eerst op een cruiseschip gestapt en sinds die tijd heeft het cruisen mij meer dan 200% te pakken. Ik ben ervan overtuigd dat er voor iedereen een geschikte cruise te vinden is. Ik help je graag daarbij!

Vond je dit een handig artikel?
Je kunt ons gemakkelijk ondersteunen door via deze links producten te kopen: Bol.com of Coolblue of zoek een leuk cadeautje uit in onze eigen webwinkel.

Alvast hartelijk dank voor je steun! Zo kunnen wij deze site met veel passie blijven vormgeven :-)