Meer dan luxe op vernieuwde Seven Seas Voyager

Seven Seas Voyager
Seven Seas Voyager

Vorige week dinsdag was het voor de eerste keer dit jaar mogelijk om met de gerenoveerde Seven Seas Voyager van Regent Seven Seas Cruises te vertrekken uit Amsterdam. Het cruiseschip van de ultra luxe cruisemaatschappij vertrok uit de hoofdstad voor een cruise van 15 nachten met als eindbestemming Monaco. Tevens was het mogelijk om verder mee te reizen naar Rome (21 nachten) of zelfs tot aan Istanbul (31 nachten).

Op uitnodiging van Regent Seven Seas Cruises nam Cruisereiziger.nl een kijkje aan boord van de Seven Seas Voyager voordat het vertrok voor deze unieke cruise. Zo konden we met eigen ogen zien welke verbeteringen zijn doorgevoerd tijdens het droogdok precies een jaar geleden. In een tijdsbestek van 9 dagen werd in het droogdok in Marseille het cruiseschip, dat werd gebouwd in 2003, flink onder handen genomen.

De renovaties betroffen met name de publieke ruimtes en de suites. De Horizon Lounge en de Observation Lounge zijn volledig nieuw ingericht. Beide hebben stijlvolle bars, tapijt en nieuwe muur decoraties. Ook het Atrium en het Theater kregen een nieuw uiterlijk, waarbij de laatste ook werd uitgerust met een groot LED scherm. Ook het internetcafe, kunstgalerie, koffie corner en Card room werden in een nieuw jasje gestoken.

De wijzigingen bestonden verder uit het plaatsen van nieuw teakhout op alle balkons. Op de buitendekken is het teakhout geperfectioneerd. Het Pool dek kreeg gloednieuw meubilair en elegante accenten en de Pool Grill en het buitenrestaurant La Veranda prachtige mozaïeken tegels, nieuwe wanddecoratie en nieuwe luifels. De Penthouse Suites ontvingen tenslotte een make-over met nieuwe meubels, tapijt, gordijnen, verlichting, prachtige kunstwerken en meubilair voor op het balkon.

Regent Seven Seas Cruises zet met een nieuwe campagne in op de “intangible”  luxe van de cruiserederij. Deze luxe is niet in een woord te omschrijven, wel te voelen in alle facetten aan boord van de meest inclusieve cruisemaatschappij. “Echte luxe is onderdeel van ons DNA. Aan boord beleef je die extra luxe met extra ruimte, vrijheid en elegantie,” zegt Cecilia Abert, Senior Director Sales and Marketing voor UK en Europe.  “Onze kenmerken, alles wat inclusief is en al het andere dat we aanbieden, zijn belangrijk. Het gaat niet alleen daarom, maar belangrijker is het gevoel hoe onze gasten dit allemaal ervaren.” 

Miriam

Miriam is ervan overtuigd dat er voor iedereen een geschikte cruise te vinden is. Ook het minder bekende riviercruisen heeft een plek in haar hart gekregen.