Vernieuwd logo en slogan voor Holland America Line

Logo HALDonderdag maakte Holland America Line naast de vernieuwde samenwerkingen en verbeterprogramma, ook een nieuw logo en nieuwe slogan bekend van de rederij. Deze zullen per 1 januari 2016 gebruikt gaan worden.

Holland America Line wil de bestemmingen en het gevoel daarbij gaan benadrukken en laat dat tevens in het nieuwe verfriste logo terugkomen. De nieuwe slogan wordt “Savor the journey”, oftewel “Proef de reis”. Van de oude slogan “Signature of Excellence” wordt afscheid genomen. In het vernieuwde logo komt allereerst het zeilscheepje in de boeg van het schip niet meer voor. Daarnaast heeft het schip een verfrissing gekregen door een eenvoudigere tekenwijze. De boeg is bijvoorbeeld geheel blauw met een witte rand aan de bovenkant in plaats van voorheen nog een dikke blauwe streep ertussen.

Marco

Als 'first-timer' op de Voyager of the Seas in 2007 was Marco meteen verkocht. Sindsdien is hij verzot op cruisen. Dat betekent na tientallen cruises nog steeds kippenvel bij het inschepen. Veel zeeën bevaren, maar niets mooiers dan cruisen op de Nieuwe Waterweg langs geboortestad Maassluis.

Vond je dit een handig artikel? Je kunt ons gemakkelijk ondersteunen! Zo kunnen wij deze site met veel passie blijven vormgeven :-)

Je kunt ons ondersteunen door via deze links producten te kopen: Bol.com of Coolblue of in onze eigen webwinkel. Alvast hartelijk dank voor je steun!