Cruisereiziger
Uncategorized

Norwegian Cruise Line kiest voor USP Marketing PR

Norwegian Pearl

USP Marketing PR is per september 2018 aangesteld om de PR-belangen te behartigen voor Norwegian Cruise Line (NCL) in de Benelux. NCL bestaat al meer dan 50 jaar en ziet zichzelf als de innovator binnen de cruisesector. Deze zomer presenteerde NCL al haar breedste Europa-aanbod ooit met Amsterdam als nieuwe bestemming voor de routes voor komend jaar. De Norwegian Pearl vaart vanaf mei 2019 vanuit Amsterdam gevarieerde routes in het Middellandse zeegebied, de Baltische staten en Groot Brittannië. Hiermee wordt Amsterdam en de Nederlandse passagier een belangrijke markt voor de rederij.

Met 17 schepen in haar vloot vaart NCL-reizigers de hele wereld over. Met de nieuwe catalogus voor cruises met afvaarten tot en met april 2020 vergroot de internationale cruiserederij haar Europa-aanbod tot het grootste uit de bedrijfsgeschiedenis. De Norwegian Pearl, met een capaciteit van circa 2.400 passagiers, wordt in de zomer van 2019 als zesde schip in Europa gestationeerd. Amsterdam wordt hierbij als nieuwe bestemming aangekondigd. Naast het gemak voor de Nederlandse passagier om vanuit eigen land een cruise te ondernemen is Amsterdam ook een strategische afvaart en aankomst cruisehaven voor internationale gasten.

Kevin Bubolz, Managing Director, NCL Europe: ‘USP Marketing PR heeft al eerder prettig samengewerkt met NCLH en wij kijken ernaar uit om samen met hen onze positie in de Benelux te versterken. Met de komst van het nieuwe routenetwerk vanaf Amsterdam wordt ons Europa-aanbod groter dan ooit.”

Marloes van den Boogaard, Head of PR bij USP Marketing PR: ‘Norwegian Cruise Line maakt cruises toegankelijk voor diverse type reizigers door het ruime aanbod aan bestemmingen, vele dineer-en entertainment opties en het ultieme vrije cruisegevoel. Met Amsterdam als nieuwe bestemming in Europa zijn wij trots NCL te mogen vertegenwoordigen op de Benelux markt en kijken ernaar uit om reizigers kennis te laten maken met de ‘Norwegian way of Cruising”.

Marco

Als 'first-timer' op de Voyager of the Seas in 2007 was Marco meteen verkocht. Sindsdien is hij verzot op cruisen. Dat betekent na tientallen cruises nog steeds kippenvel bij het inschepen. Veel zeeën bevaren, maar niets mooiers dan cruisen op de Nieuwe Waterweg langs geboortestad Maassluis.

Vond je dit een handig artikel? Je kunt ons gemakkelijk ondersteunen! Zo kunnen wij deze site met veel passie blijven vormgeven :-)

Je kunt ons helpen door via deze links producten te kopen: Bol.com of Coolblue of een leuk cadeautje uit te zoeken in onze eigen webwinkel.

Alvast hartelijk dank voor je steun!

Cruisereiziger