Norwegian Cruise Line kondigt nieuwe wereldwijde campagne aan: Dream big and “break free”

Norwegian Cruise Line lanceert de wereldwijde campagne “Break Free”. Met deze campagne moedigt de rederij reizigers aan om verder te kijken dan de grenzen van 2020 en juist op de toekomst te focussen. Verbinding maken met mensen en bestemmingen die ze het meest gemist hebben, staan centraal.

De campagne

In het voorjaar heeft Norwegian Cruise Line vroegtijdig ervoor gekozen om alle geplande reizen stop te zetten vanwege de groeiende bezorgdheid over COVID-19. De nieuwe wereldwijde “Break Free” campagne markeert de terugkeer van de rederij naar de mediawereld. Het doel van de campagne is om reizigers aan te moedigen om hun vakantiedromen nieuw leven in te blazen en er realiteit van te maken. Doormiddel van televisie, radio, print en digitale media zal de campagne worden uitgevoerd.

‘I Want to Break Free’

Norwegian Cruise Line is Norwegian Cruise Line niet zonder een vleugje entertainment. Zo zul je in de reclamespots dé enige echte rockband Queen horen met de opbeurende teksten van het nummer ‘I Want to Break Free’. Een lange versie van de reclamespot is beschikbaar op de YouTube– en social media kanalen van Norwegian Cruise Line.

 

Tevens lanceert Norwegian Cruise Line de campagne in combinatie met nieuwe reisroutes in de zomer van 2023 en een korting van 30% op het cruisetarief op alle afvaarten in 2021, met de “Best Deal of the Year”.

Bekijk hier snel alle cruises:

Captain CruiseCruiseReizen.nlCruise TravelCruisewinkelDreamlinesKrasStipTUIZeetours

Miriam

Hi, ik ben Miriam, oprichtster van Cruisereiziger! Meer dan 10 jaar geleden ben ik voor het eerst op een cruiseschip gestapt en sinds die tijd heeft het cruisen mij meer dan 200% te pakken. Ik ben ervan overtuigd dat er voor iedereen een geschikte cruise te vinden is. Op Cruisereiziger help ik je daarbij. Ondersteun ons werk in deze tijden! Dat kan door bijvoorbeeld een cruisegadget in onze webwinkel te kopen. Zo heb je toch nog een beetje dat cruisegevoel thuis.