Regent Seven Seas Cruises onthult campagne: ‘The Heart of What We Do’

Regent Seven Seas Cruises heeft een social media campagne gelanceerd die gasten introduceert aan de teamleden van de luxueuze cruiserederij en hun diverse en bijzondere functies als cruisepersoneel schetst – een verhaal dat bijna 30 jaar overspant. De reeks korte films die te zien zal zijn op de social media kanalen van Regent Seven Seas Cruises, waaronder FacebookInstagramTwitter en YouTube, schetst een beeld van de geschiedenis en de diepe wortels die de ‘Regent-familie’ met elkaar verbindt.

Kijkje achter de schermen als cruisebemanning

De films zullen een reeks geliefde en herkenbare favorieten van Regent gasten uitlichten. Elk verhaal toont de persoonlijke passies van Regent teamleden terwijl zij thuis zijn en benadrukt hoe zowel personeel aan boord als aan wal bijdragen aan de ‘Regent’ ervaring – waardoor gasten verrijkende reizen op zee hebben.

De serie wordt gelanceerd met een korte film over cruisedirecteur, John Barron uit het VK, die het verhaal vertelt over hoe hij en zijn vrouw voor het eerst samen aan boord werkten en toelicht hoe hij zijn gezinsleven met deze interessante positie combineert. Hij vertelt over zijn passie voor entertainment en het elke dag opnieuw bezorgen van een glimlach op het gezicht van gasten.

Later in de serie laat maître d, Jorge Caeiro, die het geluk heeft gehad drie keer de wereld rond te reizen tijdens zijn dienstverband bij de cruisemaatschappij, de kijkers olijfgaarden in Noord-Portugal zien.

Toewijding en passie van bemanning

“De ongeëvenaarde ervaring die gasten ontvangen met Regent Seven Seas Cruises zou niet mogelijk zijn zonder de ongelooflijke toewijding en passie van onze bemanning en teams aan wal”, aldus Jason Montague, president en CEO van Regent Seven Seas Cruises. “Vanaf het allereerste telefoontje tot het bitterzoete afscheid aan het einde van de cruise, de kern van wat wij doen is het creëren van connecties en herinneringen met onze gasten, terwijl we samen de wereld verkennen. Dit wordt perfect samengevat in deze filmserie, die we met veel plezier delen met onze gasten.”

Om de eerste aflevering van de ‘The Heart of What We Do’-filmserie te bekijken, ga naar www.rssc.com/experience/who-we-are.

Interesse in cruisen met Regent Seven Seas Cruises? Vraag een gratis offerte aan bij:

Captain CruiseCruisereizen

Marco

Als 'first-timer' op de Voyager of the Seas in 2007 was Marco meteen verkocht. Sindsdien is hij verzot op cruisen. Dat betekent na tientallen cruises nog steeds kippenvel bij het inschepen. Veel zeeën bevaren, maar niets mooiers dan cruisen op de Nieuwe Waterweg langs geboortestad Maassluis. Ondersteun ons werk in deze tijden! Dat kan door bijvoorbeeld een cruisegadget in onze webwinkel te kopen. Zo heb je toch nog een beetje dat cruisegevoel thuis.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *