Costa Cruises gaat niet verder met Costa Celebration

celebrationtopCosta Cruises heeft via een statement laten weten dat de Costa Celebration (deze winter) geen deel (meer) zal uitmaken van haar vloot. Alle passagiers die een cruise hadden geboekt vanaf 22 november 2014 op het cruiseschip zullen worden omgeboekt op een van de andere 15 Costa-cruiseschepen. Het goedlopende programma voor de Celebration voor de volgende zomer zal worden overgenomen door een ander schip van Costa Cruises, naar verluidt de Costa neoClassica. Costa Cruises zal al dan niet via betrokken reisbureau’s, contact opnemen met de betrokken passagiers en hen een alternatieve cruise aanbieden. Er is tot op heden nog geen reden aangegeven voor de annulering. Mogelijk is de Costa Celebration verkocht aan een andere partij. Het schip verbleef de afgelopen periode in droogdok voor een uitgebreide transformatie van Grand Celebration (Ibero Cruceros) naar Costa Celebration.

Marco

Als 'first-timer' op de Voyager of the Seas in 2007 werd Marco besmet met het cruisevirus. Dat betekent na tientallen cruises nog steeds kippenvel bij het inschepen. Veel zeeën bevaren, maar niets mooiers dan cruisen op de Nieuwe Waterweg langs geboortestad Maassluis.

2 gedachten over “Costa Cruises gaat niet verder met Costa Celebration

  • 26 november 2014 om 15:01
    Permalink

    Goedemiddag,
    Wij hebben met 6 personen een cruise geboekt op de Costa Celebration voor 1 t/m 15 Maart 2015.
    Tot mijn schrik heb ik zoeven vernomen dat dit niet doorgaat,dat het schip is verkocht.
    De prijs is 719 Euro pp.
    Welk alternatief zal worden aangeboden en wanneer krijg ik bericht hierover?
    Alles was bij ons geregeld.
    Mijn man is namelijk ziek,woont in een verzorgingshuis,heb daarvoor maatregelen moeten treffen.
    Wat gaat de nieuwe reis kosten,ik neem aan dezelfde prijsklasse en ook voor 15 dagen.
    Graag zsm bericht terug van u.
    Vriendelijke groet,
    Pia Krinsen-van Toledo
    Maarland 22 nz’
    3231 CE Brielle
    0031 6 47486420

  • 26 november 2014 om 15:15
    Permalink

    Beste Pia,

    Ons advies is om zo snel mogelijk contact te zoeken met het reisbureau ( of wanneer u geboekt heeft bij Costa, direct met Costa Cruises) waar je geboekt hebt. Costa biedt nl goede alternatieven aan. Hopelijk komt alles zo snel in orde. Groet, Miriam

Reacties zijn gesloten.