Passenger Terminal Amsterdam lanceert nieuw logo en website

AmsterdamDe Passenger Terminal Amsterdam (PTA) heeft maandag zowel haar nieuwe logo als haar nieuwe website gelanceerd. Beide maken een onderscheid in de twee belangrijkste pijlers van de terminal: Events en Cruises. ‘De golf in het logo is behouden, dit symboliseert het nautische deel van Passenger Terminal Amsterdam èn het karakteristieke gebouw aan het IJ. Het nieuwe logo is strak, modern en heeft een eigen lettertype. Het gebruik van nautische kleuren verwijzen naar lucht en water’, aldus de toelichting op de website over de nieuwe huisstijl. Ook op de nieuwe digitale thuishaven kunnen cruisereizigers/liefhebbers op de cruises-portal weer terecht voor informatie over o.a. bereikbaarheid, cruiseschepen die aankomen/vertrekken (kalender) en live beelden van de kade (webcam).

Klik hier om een kijkje te nemen op de nieuwe website van de Passenger Terminal Amsterdam.

Marco

Als 'first-timer' op de Voyager of the Seas in 2007 was Marco meteen verkocht. Sindsdien is hij verzot op cruisen. Dat betekent na tientallen cruises nog steeds kippenvel bij het inschepen. Veel zeeën bevaren, maar niets mooiers dan cruisen op de Nieuwe Waterweg langs geboortestad Maassluis.

Vond je dit een handig artikel? Je kunt ons gemakkelijk ondersteunen! Zo kunnen wij deze site met veel passie blijven vormgeven :-)

Je kunt ons ondersteunen door via deze links producten te kopen: Bol.com of Coolblue of in onze eigen webwinkel. Alvast hartelijk dank voor je steun!