AIDA Cruises start marketingcampagne voor AIDAbella in China

AIDA startet Vermarktung in ChinaAIDA Cruises is dinsdag van start gegaan met haar eerste marketingcampagne op de Chinese markt. Vanaf april 2017 zal de Duitse cruisemaatschappij met het cruiseschip AIDAbella voor de eerste keer het gehele jaar door actief zijn in het grote Aziatische land. Dat gebeurt in nauwe samenwerking met Costa Azie. De cruises worden onder het motto ‘Made in Germany’ vanuit Shanghai aangeboden als nieuw premium product.

De AIDAbella wordt tijdens een droogdok in het voorjaar van 2017 voorbereid voor haar nieuwe avontuur in China. Het zal daarbij worden ingericht op de wensen en eisen van de Chinese gasten zonder de essentie te veranderen van het AIDA-merk, van de Beierse gezelligheid in het Brauhuis tot de Aziatische gerechten in het buffetrestaurant met de integratie van het hot pot restaurant ‘Hot & Spicy’. Nieuw aan boord zijn ook de Duitse merken Rimowa en Hugo Boss.

‘AIDA zou vandaag de dag niet zo succesvol zijn als we in de 20 jaar sinds de ingebruikname van ons eerste schip niet voortdurend onontgonnen terrein hebben betreden. We wagen nu, met de AIDAbella, een volgende belangrijke stap met de export van ons succesvolle concept naar China. Met ons innovatieve en op lifestyle georienteerde product zullen we een volgende impuls geven aan de opkomende Chinese markt en nieuwe groepen gasten verrassen’, aldus Felix Eichhorn, president van AIDA Cruises.

Marco

Als 'first-timer' op de Voyager of the Seas in 2007 werd Marco besmet met het cruisevirus. Dat betekent na tientallen cruises nog steeds kippenvel bij het inschepen. Veel zeeën bevaren, maar niets mooiers dan cruisen op de Nieuwe Waterweg langs geboortestad Maassluis.

close

Mis niets meer!


Ontvang minimaal één keer per week al het nieuws & aanbiedingen per mail.