Grootste winkelgebied ooit op MSC Bellissima

MSC maakte bekend dat de MSC Bellissima het grootste oppervlakte aan winkels heeft dan enig ander schip in de vloot.  MSC Bellissima’s shoppinggebied concentreert zich in de 96 meter lange promenade die het hart vormt van het schip. Deze heeft net als op de MSC Meraviglia een 80 meter lang LED dak waarop verschillende decors getoond worden.

Ten opzichte van zusterschip MSC Meraviglia heeft de Bellissima drie extra winkels en 30% meer winkeloppervlakte. Dat maakt het aantal tot 13 winkels die samen meer dan 200 merken verkopen zoals Calvin Klein, Guerlain en typisch Italiaanse merken Furla en Coccinelle. Voor het eerst bij MSC hebben het winkeltream en het entertainmentteam de handen ineen geslagen. Zo zullen gasten tijdens het shoppen allerlei leuke acties en evenementen aangeboden krijgen. Bijvoorbeeld een jaren 60 Flower Glory party met veel zonnebrillen en de kans om producten te winnen.

Je vindt op het schip de grootste collectie van MSC logo artikelen en een leuke collectie cruise-speelgoed in samenwerking met Lego en Chicco.  Een nieuw concept is een winkel met electronica die producten verkoopt van Bose, Apple, Samsung en Bang & Olufsen.  Uiteraard ontbreken de juwelen niet aan boord. Swarovski presenteert de Swarovski Statement Collectie en het merk Trollbeads verkoopt in de winkelpromenade een exclusieve MSC kraal in de vorm van een zilveren cruiseschip in de MSC windroos. Een zonnebrillenwinkel completeert de winkelpromenade met de grootste zonnebrillencollectie in de vloot van MSC.

Wil jij in de zomer varen met de nieuwe MSC Bellissima? Dat kan al vanaf €559. Vraag een offerte aan bij:





Miriam

Hi, ik ben Miriam, oprichtster van Cruisereiziger! Meer dan 10 jaar geleden ben ik voor het eerst op een cruiseschip gestapt en sinds die tijd heeft het cruisevirus mij meer dan 200% te pakken. Ik ben ervan overtuigd dat er voor iedereen een geschikte cruise te vinden is. Op Cruisereiziger help ik je daarbij. Ga je mee op cruise?

Eén gedachte over “Grootste winkelgebied ooit op MSC Bellissima

  • 5 maart 2019 om 11:54
    Permalink

    Van passagiers- en cruiseschip naar varend pretpark en “shopping mall”, wie het echte vaarplezier zoekt zal andere vaarwegen moeten bewandelen, want met zo’n uitgebreide winkelcentrum erbij heeft dit niet meer met cruisen te maken en zou men nog tijd over (willen en kunnen) hebben om havens te bezoeken, ironie van de vooruitgang…!

Reacties zijn gesloten.

close

Mis niets meer!

Ontvang minimaal één keer per week al het nieuws & aanbiedingen per mail.

Als dank ontvang je een cadeau! 

Je krijgt de digitale cruisekalenders 2019  van Amsterdam, IJmuiden en Rotterdam.​