Annulering

Cruise & Maritime Voyages verlengt annuleringen tot en met 30 juni

Cruise & Maritime Voyages heeft ook besloten om de annuleringen te verlengen. Ze zullen verder verlengen van 25 mei tot en met 30 juni 2020. Gasten die getroffen zijn door deze annuleringen krijgen een Future Cruise Credit van 125% aangeboden. Deze moet wel voor 31 maart 2021 ingewisseld worden voor een cruise in 2021 of 2022. Reizigers kunnen ook kiezen voor teruggave van de reissom.

De rederij meldt dat er op al haar schepen geen gevallen van het Coronavirus bekend zijn. De schepen liggen momenteel in onder andere Bremen, Tilbury en Bristol. De Marco Polo ligt in Bristol. De Magellan, Astoria, Vasco da Gama en Columbus liggen in Tilbury, net als de Viking Star van Viking Cruises, Saga Sapphire en Spirit of Discovery van Saga Cruises. Tot slot ligt de Astor nabij het Duitse Bremen.

Kijk hier voor een overzicht welke rederijen tot wanneer stoppen.

Miriam

Hi, ik ben Miriam, oprichtster van Cruisereiziger. Meer dan 10 jaar geleden ben ik voor het eerst op een cruiseschip gestapt en sinds die tijd heeft het cruisen mij meer dan 200% te pakken. Ik ben ervan overtuigd dat er voor iedereen een geschikte cruise te vinden is. Ik help je graag daarbij!

Vond je dit een handig artikel?
Je kunt ons gemakkelijk ondersteunen door via deze links producten te kopen: shop de mooiste koffers bij Duifhuizen, producten bij Bol.com, Coolblue of zoek een leuk cadeautje uit in onze eigen webwinkel. Kijk zeker ook even op onze contactpagina voor andere ondersteuningsmogelijkheden.

Alvast hartelijk dank voor je steun! Zo kunnen wij deze site met veel passie blijven vormgeven :-)

One thought on “Cruise & Maritime Voyages verlengt annuleringen tot en met 30 juni

  • Wonderlijk! Ik zou volg. maand eindelijk met MS Columbus naar IJsland varen, via Farøer en Shetlandeilanden, vanuit onze woonplaats Rotterdam (de straat slechts oversteken, wij wonen aan de Maas!).
    Vandaag lees ik hier, dat CMV, de rederij, ook deze reis heeft geannuleerd, 28 juni a.s.
    Met deze informatie heb je mij enorm geholpen, want ik had nog geen bericht gehad.
    Deze reis is een geduldkwestie, want dezelfde vorig jaar werd ook al geannuleerd omdat de boot met panne in de Botlek lag voor reparatie en niet op tijd klaar zou zijn. Dat was dus de eerste keer voor ons.
    Ik had er nu al minder fiducie in, omdat CMV, de rederij, Brits is zoals je weet en wij gevolgd hebben hoe Engeland het corona-virus hanteert: nog maar een paar weken geleden nog overvolle metro’s in Londen, terwijl het virus ook volop in Engeland rondwaarde.
    En het schip gaat via Rotterdam vanuit Tilbury naar het Noorden, dus uitstellen is nu aan de orde (dat rijmt!). Heel hartelijk dank voor de informatie, want wij weten nog van niets…

Reacties zijn gesloten.