Holland America Line breidt functionaliteiten Navigator App uit

Holland America Line heeft recent de functionaliteiten van haar Navigator App uitgebreid. Er zijn nieuwe functies toegevoegd waardoor je je cruise nog beter kan plannen via je mobiele telefoon of tablet. iPhone- en Android-gebruikers kunnen de gratis Navigator App downloaden in respectievelijk de iTunes App- en Google Play-winkels. Passagiers die vergeten zijn de app te downloaden voordat ze aan boord gaan, kunnen deze eenmalig gratis downloaden aan boord zonder gebruik te maken van internetminuten.

Met behulp van Navigator konden gasten al hun dagelijkse activiteiten plannen, excursies verkennen en boeken, menu’s van restaurants bekijken en reserveringen maken voor restaurants, spa-behandelingen bekijken en hun rekeningoverzicht controleren en meer. De meest populaire optie is de chatfunctie, waarmee gasten gratis met elkaar kunnen communiceren terwijl ze aan boord zijn.

Nieuw in de Navigator App zijn de volgende functionaliteiten:

  • Nadat passagiers online hebben ingecheckt op www.hollandamerica.com, kunnen ze hun digitale instapkaart ophalen via de app om het inschepen op de pier te versnellen. Passagiers kunnen ook hun gezondheidsverklaring afmaken en excursies aan wal boeken voorafgaand aan het vertrek van de cruise.
  • Digitale menu’s voor alle eetgelegenheden zullen beschikbaar zijn door een QR-code te scannen.
  • Passagiers die koffie, fast-food of service in de hut willen kunnen dit via de app bestellen. Voor koffie van Grand Dutch Café of Explorations Café en fast-food zoals Dive-In en New York Deli & Pizza kunnen passagiers vanaf heden via Navigator vanaf elke plek op het schip bestellen en deze vervolgens ophalen. Ze staan gereed bij aankomst.
  • In plaats van het gebruik van een keycard, betaal je aankopen in winkels en bars met mobiel via de Navigator. De aankoop wordt in rekening gebracht op het account van de passagier aan boord.
  • Milieubewuste passagiers die papieren tickets willen vermijden kunnen nu hun reserveringen voor excursies aan wal naar de Navigator-app laten sturen. De e-tickets kunnen worden gebruikt.
  • Via Navigator kan Holland America Line contactonderzoek uitvoeren voor excursies aan wal, mocht dat nodig zijn.

Wil jij weer cruisen met Holland America Line? Vraag een gratis offerte aan bij:

Captain Cruise Cruisereizen Cruisewinkel Stip TUI Travel Store

Marco

Als 'first-timer' op de Voyager of the Seas in 2007 was Marco meteen verkocht. Sindsdien is hij verzot op cruisen. Dat betekent na tientallen cruises nog steeds kippenvel bij het inschepen. Veel zeeën bevaren, maar niets mooiers dan cruisen op de Nieuwe Waterweg langs geboortestad Maassluis.

Vond je dit een handig artikel? Je kunt ons gemakkelijk ondersteunen! Zo kunnen wij deze site met veel passie blijven vormgeven :-)

Je kunt ons ondersteunen door via deze links producten te kopen: Bol.com of Coolblue of in onze eigen webwinkel. Alvast hartelijk dank voor je steun!