Cruisereiziger
Informatiebijeenkomst en beurzenReclame campagne

Oktober staat weer in het teken van cruisen

Als vanouds staat de maand oktober in het teken van cruisen. Dit jaar is #ChooseCruise de (internationale) boodschap die de Cruise Lines International Association (CLIA), de overkoepelende branche-associatie van cruiserederijen, aan reizigers wilt uitdragen. Het initiatief, voorheen bekend onder de naam Oktober Cruisemaand en Plan a Cruise maand brengt de gehele cruise-industrie samen. CLIA, cruisemaatschappijen, touroperators en reisagenten slaan de handen ineen om met positieve en verrassende boodschappen over cruisen de reiziger te informeren en te inspireren.

Bij de campagne #ChooseCruise staan vier hoofdthema’s wekelijks in de spotlight: De eerste week is dat Dining, gevolgd door Familie, Spa & Wellness en oktober wordt afgesloten met Entertainment. De rederijen zullen hierop gaan inspelen met bijzondere aanbiedingen en kortingsacties. De boodschappen van CLIA rond #ChooseCruise zullen voornamelijk worden verspreid via social media zoals Facebook, Instagram, Twitter en Linkedin. De komende weken kunnen reizigers zich ook via diverse beurzen laten informeren over het cruisen. Zie onderstaand overzicht:

Beurzen

Marco

Als 'first-timer' op de Voyager of the Seas in 2007 was Marco meteen verkocht. Sindsdien is hij verzot op cruisen. Dat betekent na tientallen cruises nog steeds kippenvel bij het inschepen. Veel zeeën bevaren, maar niets mooiers dan cruisen op de Nieuwe Waterweg langs geboortestad Maassluis.

Vond je dit een handig artikel? Je kunt ons gemakkelijk ondersteunen! Zo kunnen wij deze site met veel passie blijven vormgeven :-)

Je kunt ons gemakkelijk ondersteunen via een bakje koffie , op Patreon, via deze links producten te kopen: Bol.com of Coolblue of een leuk cadeautje uit te zoeken in onze eigen webwinkel.

Alvast hartelijk dank voor je steun!