Cruisereiziger
Kinderen

MSC Cruises breidt het entertainmentprogramma voor kinderen en tieners uit

MSC Cruises heeft een nieuw en uitgebreid “Teen and Young” entertainment programma onthuld voor haar tieners en jongeren in de gehele vloot, vergezeld van een nieuwe originele MSC Cruises tiener videoclip gewijd aan Ocean Cay MSC Marine Reserve.

Vanaf 15 november 2023 zal de Young and Teens Club aan boord van alle schepen van MSC Cruises ruimere openingstijden hebben en acht uur per dag live entertainment bieden. Overdag kunnen passagiers van 12-17 jaar genieten van hun speciale faciliteiten vol met de nieuwste consoles, games en VR-technologie.

Passagiers kunnen ook een scala aan georganiseerde activiteiten aan boord verwachten, waaronder sport, geavanceerde amusementsopties, leuke entertainmentmogelijkheden in het aquapark en een diner dat exclusief voor jonge passagiers en tieners wordt georganiseerd. Elke avond wordt er een andere exclusieve prime-time spelshow voor tieners aangeboden, gevolgd door een tienerdisco, zodat er tijdens de cruise eindeloos vermaak is.

Na het succes van twee originele webseries, “Kelly & Kloe aan boord” en “Cabin 12006”, introduceert MSC Cruises nu voor het eerst een originele tienermuziekvideo – opgedragen aan zijn privé-eiland in de Bahama’s, Ocean Cay MSC Marine Reserve. In onderstaande video “Ocean Cay: A cabin 12006 story” speelt social media superster Merrick Hanna, die in totaal 47 miljoen volgers heeft op social media, samen met de Amerikaanse bijrollen Sophie Santella en Ralphy Perdomo en de Italiaanse webster Sespo.

Matteo Mancini, Senior Manager Youth Entertainment MSC Cruises: “Het steeds toenemende aantal jonge gasten en tieners aan boord van onze schepen leidt er natuurlijk toe dat we de trends volgen waar zij het meest van houden. MSC Cruises biedt hen een onvergetelijke 360-graden vakantie die thuis begint met onze originele entertainment content op het web en social media, aan boord doorgaat met onze activiteiten georganiseerd door onze Young & Teens Club en na de cruise doorgaat dankzij de tieners zelf die onze digitale makers en ambassadeurs worden.”

Mancini gaat verder: “Als mensen ons vragen waarom MSC Cruises door de jaren heen internationaal is uitgeroepen tot ‘Beste Cruisemaatschappij voor gezinnen’, is het antwoord simpel: we luisteren naar onze jonge gasten en bouwen aan hun loyaliteit. De originele entertainment content van MSC Cruises, geproduceerd door onze jeugddivisie, overschreed 11,9 miljoen web hits, 64 miljoen impressies en meer dan 4 miljoen interacties tussen jonge gasten en tieners via de officiële hashtags #mscteens #cabin12006.”

Steve Leatham, Head of Entertainment MSC Cruises“We zijn zeer goed op de hoogte van de trends en eisen van het jonge en tienerpubliek, onze meest avontuurlijke gasten. We investeren actief in toonaangevende hardware en software om hen te vermaken, te prikkelen en te betrekken op manieren die zij zich alleen maar kunnen voorstellen. We zijn ons er ook van bewust dat sterke online ambassadeurcontent een manier is om de vakantiebeleving te laten beginnen vóór aankomst en lang daarna voort te zetten voor onze meest fanatieke gebruikers van sociale media.”

Geproduceerd door MSC Cruises in samenwerking met Jumpcut Media en geregisseerd door Alessandro Valbonesi, vertelt de nieuwe videoclip over een cruisevakantie naar Ocean Cay, met een groep jonge passagiers die verdeeld zijn door hun verschillende interesses tussen VR, sport, hiphop dansen en onbeantwoorde liefde. Het eiland Ocean Cay op de Bahama’s verenigt hen en herinnert hen eraan hoe geweldig het leven is, vooral op vakantie.

Het originele lied met de titel “Ocean Cay”, geschreven en geproduceerd door multi-platina muziekproducer Riccardo Scire’, zal toegankelijk zijn op alle digitale platforms van MSC Cruises, waaronder Instagram en TikTok, zodat jonge passagiers en tieners het kunnen gebruiken om hun eigen sociale inhoud te creëren terwijl ze op vakantie zijn.

Interesse in cruisen met MSC Cruises? Bekijk de mogelijkheden en boek bij:

Cruise Online Sunweb

Marco

Als 'first-timer' op de Voyager of the Seas in 2007 was Marco meteen verkocht. Sindsdien is hij verzot op cruisen. Dat betekent na tientallen cruises nog steeds kippenvel bij het inschepen. Veel zeeën bevaren, maar niets mooiers dan cruisen op de Nieuwe Waterweg langs geboortestad Maassluis.

Vond je dit een handig artikel? Je kunt ons gemakkelijk ondersteunen! Zo kunnen wij deze site met veel passie blijven vormgeven :-)

Je kunt ons gemakkelijk ondersteunen op Patreon, via deze links producten te kopen: Bol.com of Coolblue of een leuk cadeautje uit te zoeken in onze eigen webwinkel.

Alvast hartelijk dank voor je steun!