Princess Cruises breidt Ocean Medallion uit naar Golden Princess, Crown Princess en Ruby Princess

De Golden Princess, Crown Princess en Ruby Princess zijn de volgende drie cruiseschepen van Princess Cruises die zullen worden uitgerust met de Ocean Medallion. De draagbare medaille moet door de meervoudige mogelijkheden van de chip in de medaille ervoor zorgen dat de passagierservaringen naar een nog hoger niveau worden gebracht.

De innovatie maakt haar debuut in november 2018 op de Golden Princess en Crown Princess en in januari 2019 op de Ruby Princess. Ze volgen daarmee vier andere schepen van Princess, Regal Princess (13 november 2017), Royal Princess (19 januari 2018), Caribbean Princess (18 maart 2018) en Island Princess (16 mei 2018).

De Golden Princess keert terug naar Melbourne om van oktober 2018 tot april 2019 cruises te gaan maken naar de Grote Oceaan, Tasmanië, Zuid-Australië en Nieuw-Zeeland. De Crown Princess is gereed voor de Ocean Medallion voor haar herfstseizoen in de Caribbean. Ten slotte zal de Ruby Princess in het seizoen 2018-2019 vanuit Los Angeles varen naar de westkust van de Verenigde Staten.

De Ocean Medallion kan worden gedragen als hanger, op een polsbandje, in een clip of gewoon in de zak om nieuwe diensten en gepersonaliseerde features te tonen zonder dat passagiers actie hoeven te ondernemen. Voorafgaand aan de cruise kunnen gasten hun wensen, behoeften en verlangens doorgeven zodat de ervaring aan boord kan worden gepersonaliseerd. Gekoppeld aan de Medallion is de Ocean Compass, een digitale conciërge die voor alle gasten toegankelijk is via interactieve displays op het schip, via de televisies in de hutten, via hun smartphones of via een bemanningslid.

Enkele voordelen en mogelijkheden van de medaille:

• Snellere in- en ontscheping in de havens;
• De deur naar de stateroom gaat automatisch open als de passagier aan komt lopen;
• De passagier vindt eenvoudig familie en vrienden op het schip en het helpt de passagier om zo snel mogelijk van punt A naar B te komen, zoals een gps in een auto;
• Maakt het mogelijk om aankopen te doen, zonder dat hier extra handelingen met een kaart of papieren nodig zijn;
• Verhoogt de service bij het eten, doordat het personeel weet van de voorkeuren voor eten en drinken zijn bij de passagier;
• Passagiers kunnen aangeven hoe laat en waar ze hun drankje willen hebben;
• Geeft toegang tot het interactieve entertainment aan boord;
• Een sterk verbeterde interactie tussen de passagiers en het personeel.

Facebook reacties

" "

Mis niets meer!